Ny dag nytt humör :)

Ja då va det söndag då, vaknade något gladare än vad jag var när jag gick och la mig, de va ju skönt.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Niklas jobbar till kl 4 så kanske om vi ska måla lite när han kommer hem, men innan tror jag att jag ska försöka tvinga ut mig på en promenad känns som jag behöver få lite frisk luft efter den här tråk helgen... :P

Men nästa helg då kommer iaf syster och älsklings Felicia, ska bli såååå mysigt. Ska vi bada lite tunna och mysa med god mat på lördagen *längtar*

Imorn blir det annat roligt då ska vi nämligen gå och lyssna på lillens hjärta hihi ska bli spännande, de e ju första gången vi ska lyssna på det :) Vi skulle fått göra det sist men barnmorskan sa att om jag kände bäbis sparka och så så kunde vi vänta tills nästa gång, så det gjorde vi :)

Nä nu ska jag ta och dricka mitt kaffe sen försöka få liv i NIklas som sover, stackarn har jobbar dubbelt hela helgen, måste va helt slut *ska gå å krama han nu * :P 

Och Sara om du läser det här...... SÄTT PÅ MOBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0