Plutten då

Ja då va man hemma igen, har precis ätit upp tacopajjen som blev kvar från igår till lunch Jammi så sjukt gott med paj :) Nu sitter jag och glor lite på tv och funderar om jag ska ner i källaren och göra ett ryck. Känns som den aldrig blir klar annars, men det är ju såååååå tråkigt (ingen som vill hjälpa) :P

Kl 11 idag va vi och mätte lille plutten och lyssnade på lill hjärtat, Bm klämde och grejjade med magen hehe jag som trodde en gång att jag hade klämt på magen lite för hårt haha hon bara skrattade och sa du SKA känna klämma och prata med magen, så jaja blir väll till att snacka med bäbis från och med nu då :P 
Det va iaf spännande att lyssna på den lille, och allt såg bra ut förutom att jag även fast jag dricker den där äckliga blutsaften varje morgon även måste ta gärn tabletter på kvällen också *suck* jag som trodde jag va duktig bara att jag drack blutsaften. Men men de e bara att skicka Niklas till att köpa tabletter :)

Såg även när jag va där att det finns gravid yoga det ska jag absolut börja med, lät ju hur mysigt som helst.
Va inge dyrt heller, kostade 450 kr för 7 gånger det är det nog värt :)

Nä nu går jag ner å gör mitt ryck så att jag sen kan ta mig en prommare :)

ha en bra dag Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0