Söndag....

Ja då va det söndag igen, idag är Niklas ledig så vi ska göra ett ryck tillsammans i den där dryga källaren. Så sjukt tråkigt att måla men man vill ju ha det klart nån gång.

gårdagen va såå mysig efter att ha eldat tunnan i 6 timmar så fick vi äntligen hoppa ner, så skönt 40 grader varmt i tunnan och härlig friskt och kallt i luften, kan inte bli bättre.
Vi badade först en gång sen gick vi in och kollade på melodi festivalen, fan så dåliga dom va många va ju som ett stort skämt. Vi satt iaf och kollade och åt lite godis och så, sen efter programmet va det dags för ett dopp till men nu vad det bara jag och Niklas. Nästan skönare andra gången va nog mer fryssen då när jag hoppade i...  Vi badade ett tag sen gick vi in och tog en dusch för nu fick det räcka med bad... Ja lördagen blev precis lika mysig som jag hade tänkt mig.

Idag har jag tagit lite sov morron sov till kl 10 men nu skriker bäbis i magen att den vill ha mat så nu ska jag laga ordning lite god frukost till oss... hare så bra kraaaaam

Jemfa saknar dig sååå otroligt mycket så jag tror det e bättre för mig om du åker hem nu :P självisk jag är.. men har man umgåts sen man va 6 då är det inte kul att vara ifrån varandra så här länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0