Sovit dåligt..

Ja idag känner jag mig inte utvilad, bäbis har sparkat å donat i magen hela natten. Lägger jag mig på sidan så börjar hon sparka å så får jag skuldkänslor och tror att hon inte får plats där inne ligger jag på rygg trycker hon mot bröstet så jag inte får nån luft hihi det e inte lätt inte :P

idag har jag tänkt att tvätta och städa lite så jag och Niklas kan slappna på torsdag och bara ha det mysigt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men kanske blir det bio med Sandra och Ante på kvällen ,nåt trevligt ska vi nog hitta på det är ju inte alla hjärtans dag varje dag och man lär ta vara på alla nära och kära runt omkring en.

målning i källaren blir det idag också, nu har jag struntat i den fööör länge, ser ju jätte konstigt ut när bara halva dörrarna och så e målade där nere.

kram på er alla vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0