Va e det för fel på mig??+

Nuuu är det städat hemma de e typ vad jag sysslat med hela dagen. Niklas har kört en massa lass till renhållningen så nu e det tomt med skräp och buskar på våran gård, tror han har åkt en 3-4 gånger dit stackarn. Har knappt sätt varandra på hela dagen.

Nu iaf sitter jag här som ett jon och kan inte somna. På vardagar somnar jag så fort jag kollar lite på tv men nu så fort Niklas jobbar kan jag inte somna förns han kommer hem. Går jag in i sovrummet och lägger mig så får jag för mig att nån ska komma och ta mig hehe och det är så drygt för hur mycket finns det att göra på natten då när man bara sitter hemma, e ju inge vidare tv program heller :( Aja nu e det lite mindre än två timmar tills han kommer hem iaf å då får jag äntligen sova :)

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på, Så om ni har nåt roligt förslag tell me ;P Skulle behöva köpa lite nya tröjjor, Trodde inte man kunde växa så här fort men tydligen.

Nä nu ska jag titta tv... hoppas alla andra har en super kul fredagkväll, ha roligt för mig med Pösssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0