Vilken seg dag :(

Kl e nu 22.00 å jag e så sjukt seg så det finns inte. Har haft ont i magen hela dagen, hehe så gulligt när jag låg och tittade på tv idag så kom värsta knölen ut i magen haha måste ha vart bäbis huve eller nå, gulligt men drygt för ibland är det så obehagligt så att det gör ont :(

Niklas är nu och jobbar på hartan, så tråkigt när man e själv och inte kan jag somna förns han e hemma heller *suck* , inte har jag målat klart den där källaren heller...
Nä fruktansvärt less e jag idag hehe kanske ni märker :p men jag har iaf beställt lite avslappnings grejjer bla
en avslappnings cd med jätte mysig musik och natur ljud, kan jag använta till yoga sen när man e smal igen :P sen beställde jag nån grej som niklas ska få dra på ryggen på mig för jag har grymt ont i ryggen och värre kommer det väll att bli...

Idag har Niklas lurat på mina föräldrar ett gå band, pappa säger att på måndag ska han börja sitt nya liv.
Tycker det är jätte bra nu när jag e gravid å så för då kan jag gå på den hela dagarna, e lite rädd när jag går ensam ute ifall jag ska rammla eller nå, då e det ju perfekt att gå hos mamma o pappa. Även en super bra grej för mina hundar å mammas har  faktiskt sätt på Mannen som talar med hundar att det ska va bra motion för doggarna...
Haha men Puma förstod inte riktigt så hon satte sig på å väntade tills hon rammlade av hehe gobiten min.

Nä nu ska jag ta å äta nåt sen glo lite på tv..hare bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0