hejja mig!

Ja det går bra för mig menar jag ;) eller inte!! hehe.... Tiden räcker inte till men nu så har jag och mamma vart och köpt en själv gungande baby sitter hehe helt sjuuukt bra nu har jag lite fritid :P den vaggar henne spelar musik för henne och så hänger det massa roliga saker i den!
Helgen har vart lugn bara mys hemma. Får ta igen lite sen när man slutat amma :P
Jag och Niklas har iaf bestämt att det blir utpumpning i augusti så tar vi middag och krogen en kväll det blir kul va länge sen man va ut nu och lite saknar man att göra det måste jag säga räcker med att bara ta nåt glas och bara äta ut!
minnéas mormor blir iaf glad som får ha henne alldeles för sig själv då :)

Nu är det snart ny vecka igen och till helgen kommer syster och hennes familj dom har ju också fått en till liten Sara ska hon heta så jag har blivit en stolt moster igen!

Nä nu ska jag snart äta lite kycklinggryta och ris som mamma min lagar *jammi*
Ikväll lovar jag er bilder.. pössss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja se till att hålla det där med att ni ska på krogen så jag får råom henne lite själv nu......Hmmm kanske lite apelsin jous skulle smaka henne :O))

2008-07-20 @ 22:48:26
URL: http://www.minsida123.se/bonzobus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0