måndag morgon

goooo morron!!!
Nu är jag redo för dagen har precis tagit mig en dusch och ring lite samtal så nu e jag redo för vad dagen har att erbjuda ;)
Vädret är oki men man ska väll inte hurra för snabbt för då kommer väll regnet!
Idag har jag inget planerat, Niklas jobbar så det blir till att vara alldeles själv med lillen iaf. Har ju min nya babysitter så nu kanske jag kan hinna med en kopp kaffe :p
pappa ringde mig kl 8 i morse och frågade om jag ville följa med till syster i Enköping men jinnan jag och Minnéa är klara så har dom åktför länge sen lite svårt att åka så tidigt för då lär jag börja dona redan vid 6 kanske...
Syster och dom kommer ju till helgen så jag får till och vänta :)

Imorn lovar dom fin väder eller va det på onsdag aja litar inte fullt på dom där men om det blir fint så kanske jag och Niklas kan ta oss ut på nåt trevligt i solen för han är ledig imorn... nä nu ska jag ringa ett till samtal Hörs pussss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naaw va söt :)

2008-07-21 @ 13:23:13
URL: http://lissow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0