40 graders feber :(

Så typiskt  inte nog med att man fick en långdragen och besvärlig förlossning så ska man åka på mjölkstockning!!
Varje gång hon ska ammas är en pina. det gör så ont men det e bara att bita ihop.
Skulle åkt med henne til bvc idag för att ta vikt å så men det fick NIklas göra själv, känner mig helt tom när hon är borta även fasst jag vet att hon har det bra med pappsen så har vi ju vart med varandra konstant i en vecka så det är väldigt ovant att inte ha henne här, saknar till och med hennes skrik hehehe go tjejen min!

Idag blir det till att vila iaf kämpa att få ner febern och dricka ton vis med vatten :P är jag inte bättre imorn skulle jag åka upp till sjukan :/ jag som hatar sjukhus!!

Idag ska vi även bada henne för första gången hemme hihi får se hur det går... ska tvinga ner niklas i badkaret med så hon känner sig trygg... undra om han kommer tycka det är skönt haha ööö nääää det är ju inte speciellt varmt vatten dom badar i :P men dte ska nog gå bra :)

Nä nu ska jag äta lite glass :) hare så bra alla läsare Fortfarande förvånat över hur många som läser min blogg hehe men kul e det :) kraaaaamtill er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0