Feber fri Peppa peppa

Ja i morse vaknade jag och helt sjuuukt jag mår ju nästan bra.... mjölkstockningen e kvar men febern borta, hoppas bara den håller sig borta för idag vill jag ut och shoppa barn kläder.
Igår badade vi Minnéa för första gången hemma hihi guuud så söt hon va och vilket krull hon har i håret när det blir blött, sååå söööt!! Hon tyckte dte va riktigt mysigt såg det ut som kanske va för att pappa hennes badade med henne så hon kände sig trygg :)

Idag är det match inte för att jag är allt för intresserad men känns som man måste kolla när det är sverige som spelar... synd bara att man inte kan sitta på en ute servering med ett glas vin i handen och hejja hehe, nä det är nog minst lika mysigt att köpa hem gott och sitta med mina underbara familj det där vinet kan jag ta sen nån gång framöver ;)
Nä nu ska jag gå och titta till mina älsklingar som ligger å sover fortfarande :P Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0