Hinner inte med

Ja det är svårt att få tiden att räcka till eller egentligen inte men har bara blivit lite lat med att skriva här! sen har det vart rätt tufft dom första veckorna här! Hoppas det vänder nu alla säger att det är jobbigast dom två första veckorna dom jag har pratat med har mer eller mindre grinat sig igenom dom hehe :) Jag är också en av dom hehe. jag har suttit och ammat och hon har grinat jag har grinat så har vi suttit där och tjurat bägge två hehe... inte alltid lätt  :P

igår va vi iaf på våran andra tur med lilla Minnéa det fick bli en sväng till valboköpcentrum , va tvungen att köpa lite kläder åt gumman våran så hon fick en slant av snälla morfar och mormor sin :) Blev en del kläder mest rosa hehe Hon skrek mest i vagnen så Niklas fick ta upp henne och då minsan blev hon knäpp tyst och somnade!

Idag är det match ja även fast jag inte är intresserad så är det ju självklart jag hoppas dom vinner idag :) hejja hejja sverige.
Niklas hoppas väll på att få åka med grabbarna ner på stan och kolla men jag har sagt att få se hur jag mår å så... vill inte bli lämnad själv här om jag inte mår bra, jävla magen som gör så ont sen lite andra ställen med *suck* blir så less :( Aja nu ska väll vi hitta på nåt här kanske ut på en prommare.... Kraaaaaam på er

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Lite update mellan blöjbytena tycker ja :)

2008-06-25 @ 09:35:28
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Jaa kompisen fick ju sin dotter inatt :) en vecka för tidigt. Så ja hoppas min skrutt oxå vill komma lite tidigare. orkar verkligen inte med att gå över tiden. Men de är ruggigt trångt i magen nu. Men lever om gör han. Uha. Vi får träffas alla sommarmammor sen! :) ja har tappat kontaketn med allt för mycke folk som bara super å grejar. Mina inrtessen ligger ju inte rikigt där längre.. Så nya vänner är allt välkomna :) Åh du, du lär ju med på babysim sen ;D Antagligen fått radhuset i valbo :) Weei. plus att ja fick heltidssjukskrivning som börjar gälla på månda :) Sååå skönt :) Livet leker ;)

2008-06-25 @ 14:01:17
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0