Hoho jag lever ;)

Ja lite uppdatering kanske skulle passa sig ;)
Ja nu har man hunnit smälta lite att man blivit mamma till en sån underbar liten bäbis. Man har liksom lite svårt att förstå att hon kommit från mig och Niklas och att hon faktiskt är vår :))
Niklas började iaf jobba i söndags så nu är jag och Minnéa alldeles för oss själva om dagarna, visst klart det är skönare när man är två men lite mysigt att ha henne för sig själv ibland :P Har iaf vart och köpt en ny bilbarnstol den innan hade vi lånad och va en sån som inte är fasst eller sån som man bara sätter i bältet och eftersom våran skitbil är värdelös så hade vi lite lite för kort bälte så det va ett jädrans krångel att sätta fasst den. NIklas fick typ ta i för att få fasst den hur drygt skulle inte det bli för mig då, nä så det fick bli en ny som har en fasst bas som man bara klickar i stolen i hur lätt som helst så nu kan även jag ta mig nån stans eftersom vi nu råkat fått en liten tjej som vägrar ligga i vagn och eftersom hon är så liten så vill man inte ta henne i famnen så mycket när man är ute å så.  Helt sjukt va hon gall skriker när man är ute på promenad hehe skulle gå till en vän som bor bara en liten bit härifrån det blev den värsta promenaden jag någonsin vart på hehe!!

Imorn ska min kära farmor komma hit och stryka alla Minnéas kläder hehe hon är så söt hon älskar att stryka bäbiskläder så hon är mer en välkommen :)
I helgen är Niklas ledig sen har han två vckors semester efter det så skönt det ska bli, vi ska iaf på 30 års kalas på lördag sen vidare hem till mor och far för lite grillning och bad i tunnan ja inte jag då :( för jag får ju inte, jag får mysa med lillen medans då :)
Får se sen om vi hittar på nåt mer under semestern, men en liten tripp till Enköping och hälsa på syster och dom ska vi väll göra iaf sen blir det en dags tripp till furuvik om vädret blir fint nån gång :)

Nä nu ska jag slappa lite framför tvn :)
har så bra sätter in lite bilder på gumman snart... pössss

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jaa gud nu känns de som ja kan andas ut och som om dom sista dagarna på jobbet kommer kännas lättare.. :) Jo vi boregetligen i en bra lägenhet med halvtrapp upp, i ett bra område, nära till stan å allt. Men det är justde där med att ha den där lilla gräsplätten, kunna ha en uppblåstbar barnpool, grilla, släppa ut hunden osv :) Så de ska bli superskönt. Hyran blir bara drygt 1000 kr mer oxå så de ärabsolut värt det. Det är på vretas om du känner till det. har bott i trea, radhus ä tidigare samt när ja bodde i min 1a så ja trivs bra där :) Kommer dessutom ha både moster å morfar innom 100 meter å de kan ju va bra vid barnpassning ;) vet inte hur det gick för min kompis än, men de vart e flicka på 3300 kr nånting och 50 cm. Vad jobbigt att hon inte gillar att åka vagn.. :/ brukar ju dom flesta gilla. men hon vänjer sej kanske, förhoppningvis ;)

2008-06-25 @ 21:29:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men äntligen kvinna :P ja skickade ju sms idag men du svara inte :(

2008-06-26 @ 00:11:16
Postat av: Madelene

Det där med att skrika i vagn känner jag igen, det gör min dotter ännu och hon blir snart 6 månader.. Skit tråkigt då man vill ta promenader när det e fint väder.. Grattis till dottern :)

2008-07-07 @ 12:02:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0