Kan inte tro det!

Helt sjukt kan inte förstå att denna underbara lilla flicka verkligen är vår, det är hon som hållt mig vaken om nätterna i magen, gjort så jag sprungit på toa 100 gånger om natten! Ja både jag och Niklas har nog inte riktigt förstått att hon är vår skulle vi få ta med den här sötisen hem hehe ja man kan inte fatta!

Förlossningen gick bra, va lite grejjer som uppstod på vägen men min flicka är stark så allt gick bra efter många många kämpiga timmar, eftersom allt tog sån tid så mådde Minnéa inte så bra i magen i slutet  så det slutade med sugklocka för att få ut henne snabbt! Väl på bb  sa dom att hon hade gulsot och ett blåsljud som om det inte räckte med förlossningen! Men efter nån dag hade blåsljudet försvunnit och gulsoten va under behandlings nivå så vi fick äntligen åka hem!
jag älskar denna flicka som jag aldrig trodde man kunde älska nån, hon är mitt allt och jag kommer göra allt för att hon ska få det bästa liv hon förtjänar! Äntligen har jag min underbara familj som betyder allt för mig.....

Nä nu måste jag pussa lite på henne :) Hörs sen kraaaaam

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

åh va mysigt :)

Blir det en liten Tvilling då? eller vart går gränsen? :S Kram kram

2008-06-11 @ 15:06:37
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hittade hit. Och kan inte mer än önska Er Lycka till med det lilla livet.. :)/Johanna

2008-06-11 @ 16:16:37
URL: http://joforsberg.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Guud ja har säkert miljoner frågor.. Men när man tänker efter kommer man inte på nån :P Hur lång tid tog förlossningen? å vart var du när vattnet gick? ja kommer säkert trippa runt på cityfesten just då ja! haha.

2008-06-11 @ 16:55:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0