Sjuk

Men va e det frågan om?? Kände mig lite hängig på dan och passade på att sova en timme medans Minnéa sov när jag  vaknade upp höll jag på att frysa ihjäl och va tvungen att ta en varm dusch... När jag duschat tänkte jag att jag skulle ta tempen för säkerhetsskull och ja nog hade jag feber allt 38,6 blev sjuk orolig eftersom jag fick så på förlossningen och hade nån infektion i kroppen tydligen men ringde till sjukrådgivningen och det va ingen fara så länge jag inte hade ont och det går inte över till lill pluttan :) Snacka om att man är känslig nu började tog grina för att jag hade feber :/

Nu har jag ätit lite och dricker vatten som en tog så jag förhoppningsvis blir frisk snart. Niklas och jag ska kolla på en film och mysa lite för oss själva.
Så super kul när det kommer folk och hälsar på och jag förstår att dom vill komma och kolla på lill plutt men det har vart folk här konstant och jag har haft svårt att koppla av så inte så konstigt Att man åker på feber :(

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kollapåmin underbara bebis :) Pösss så kul att så många läser min blogg hehe det hade jag inte en arning om :P Men kul e det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0