Sömnlös natt

Ja inatt har det inte vart mycket sömn lill tjejen har vaknat hela tiden och hungrig som hon är så är det ju bara mamma som duger, hur mysigt som helst att vara mamma men ibland önskar jag att jag va i Niklas kropp och fick slippa smärtan i hela kroppen. Kunde aldrig tro att denna förlossning skulle ta så mycket på min kropp det är självklart värt det men en dags vila från den kunde man väll få.
Inte nog me det så har mitt mag ont kommit tillbaka är så sjukt less på min mage, under graviditeten så hade jag aldrig ont i magen sååå skönt trodde det kanske skulle hålla i sig när hon kom ut men icke!

Igår satt vi här hemma och kollade ¨på matchen va väll ingen höjdare att dom gjorde mål sista minuten men men.

Nu har jag precis lagt ner Minnéa i vagnen så hon får sova lite så jag kanske kan passa på att få i mig lite frukost och kanske tom hinna med en dusch :) snabba ryck nu när man fått barn men kul att ha att göra med en sån underbar varelse :P


Kraaaam på er och hoppas ni haft en trevligt helg!


Kommentarer
Postat av: Saris

Skönt att febern har släppt nu... lill tösen ska inte behöva bli sjuk nu när hon precis har kommit till världen o ska se allt.

Igår så va vi på kastvallen o kollade på fotbollen.. skit oxå.. det va bra stämning innan men efter så märkte man att hälften försvann..ca 600 pers som va där så då märker man är 300 försvinner hehe.

2008-06-15 @ 12:13:34
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Hur går det med livet ? :)

2008-06-17 @ 12:39:01
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Haha jaa de där med att vila ut innan försöker ja ju övertala försäkringskassan om :P Lär ringa å tjata på dem imon igen.Ansökt om HP från 1 juli men fortfarande inte fått svar. Blir galen. Nää nog tror ja det blir tufft allt.Så lätt att se den söta, mysiga innan, men de är ju såå jäklans mycke mer än bara det.

2008-06-17 @ 17:59:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Joo visst är man klumpig med magen. Men min mage är ändå rätt liten så ja kan väll va glad för det. Men viss är det tungt å ja blir så less när ja inte ka böja mig å greja ibland.. Matlådor är bra. KOmmer nog ladda upp med en hel del lättlagad mat hemma. Juts nu lever vi på filée typ ^^ Åhställasig å grilla mitt i bebisskrik å bajsbyte är kanske ingen hitt...

2008-06-17 @ 20:57:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0