Hatar snö!

Fan så less man blir på den här jävla snön, den kunde väll ha kommit innan jul inte nu när det ska bli vår :(
Å inte nog med det så kommer plog bilen och gör världens hög så man knappt kommer ut. Va ju bara till att gå ut och försöka skotta med stor magen, men kroppen sa genast ifrån så det va bara att gå in igen.

Idag blir det lite tvättning  och lite städning. Sen kanske till Malin en sväng och kolla när hon städar :P
Nu kom vårat nya soffbord för 3de gången, dom andra två va trasiga när vi fick dom *suck* man blir då så sjukt less ibland. Hoppas verkligen det inte e nåt fel på det här!

Nä nu ska jag snart hoppa in i duschen sen göra ett ryck här hemma :)
Ska försöka komma till dig också Sandra och köpa lite fina blommor och kanske den där fågeln hihihi :P
Pösssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh no, ja men vi vart väckta av den där jävla plogbilen vi, lr vi, JAG ante sover ju som en björn :P
Ja ska inte jobba idag iaf, sjukanmält mig :/ hostar hela tin å massa slem å skit i halsen!
Men om du ska till jobbet mitt så fråga nån där om den där fågeln, å hälsa från mig att den finns om de skulle bli nå problem ;)

2008-03-19 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0