Helg

Då har helgen gått, den har vart jätte mysigt.
Började med en lugn fredag framför tvn med älsklingen :)
På lördag morgon åkte jag och Niklas och shoppade lite sen vidare till bb för att hälsa på Annika och Nader som fått en liten pojke.
Guuuuuud så söt han var :) bara längtar tills jag får ploppa ut min också *avundsjuk*  han var så mjuk och go, massa hår hade han med. Allt hade gått bra och han va ute på bara nån timme Bra där Annika!
Malin och Jimmy skulle komma till oss vid lunch, vi hade bestämt att vi skulle grilla lite korv ute sen göra god mat till kvällen eller Niklas och jimmy så klart! :P Hur som helst så va dte så svårt att slita sig från den lilla pojken hehe kunde ha sovit kvar där om jag hade fått :p
Vi kom iaf hem till slut, styrde upp lite här hemma sen kom Malin och Jimmy.

Vi hade tänkt att gå till en grill plats här och grilla men det regnade lite så vi bestämde oss för att åka till statoil och köpa en engångsgrill istället och grilla här på altanen. Vi grillade och hade oss och det va super gott med grillad korv. När vi väl skulle kasta grillen så upptäckte vi att det hade gått hål i altanen hahahaha Braaaaaa där, våran fina altan :P

Senare på kvällen styrde Niklas och Jimmy i ordning en jätte god middag åt oss. Så skönt att för en gångs skull inte göra mat ;) Har haft så ont i ryggen dom senaste dagarna så jag knappt kan sitta så det va så skönt att ligga i soffan till maten stod på bordet :)
Det här med att jag gått upp 16 kilo om inte mer är inte riktigt min grej längre, det tar som faaan på kroppen vill jag lova :( Men snart så e det min tur att ligga på bb :P
Kvällen blev iaf jätte mysigt.

Söndan blev en dag på soffan Malin och Jimmy sov över så dom blev kvar hos oss nästan hela söndagen med.
Vi låg mest i soffan åt chips och godis och glodde på tv :) Mys mys

Nu är det måndag igen och jag ska städa och göra lite ärenden på stan :)
Idag ska Niklas iaf köpa alla lister så sen har vi allt hemma så då e det bara att köra igång med sista rycket i rusten.
Ha en super dag! Pösssssss


Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Tävling! Vinn en tandblekning värd 3500;- !!!

Läs mer på bloggen! :)

2008-03-10 @ 20:01:57
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0