Hemsk natt!!

Denna natt va inge rolig alls :(
Niklas åkte som vanligt kl halv tio på kvällen för att jobba, och jag är så sjuk mörk rädd så jag kan aldrig gå och lägga mig i sängen utan jag somnar alltid i soffan tills han kommer hem. Känns liksom tryggare där hehe.
Iaf så kollade jag på film och som vanligt somnade jag till den, efter nån timme vaknar jag av att tvn va på och alla lysen, då tänkte jag att nu får jag ta och skärpa mig det är väll för fan bara att lägga sig i sängen. Japp det gjorde jag också.
Jag tog med mig Pumas säng så hon skulle få ligga nedanför min säng så jag inte skulle va så ensam. jag hann bara lägga mig ner så började hon morra, jag sa åt henne att va tyst, och redan då hade hon skrämt upp mig.
Efter ett litet tag ringer det på dörren.
Vem fan ringer på ens dörr 12 på natten??????? Jag satt mig upp i sängen skakade som ett asp löv ringde till Niklas..
Det är nån utanför dörren
Niklas: Men gå och se efter då
Sofie: Nääää jag vågar inte *grinade och skakade som fan*
Tänkte fan jag har alla lysen tända här inne men ingen ute så dom skulle ju se direkt om jag rörde mig.
Jag bad NIklas iaf ringa till mamma och pappa, mamma svarade och Niklas berättade att det va nån utanför dörren våran. Hon väckte pappa och han va här på stört.
Va så skönt när jag såg hans bil komma, darrade och va hur rädd som helst.
Han hämtade en ficklampa och gick runt här och kollade på gården, men ingen syntes till.
Jag följde med honom hem och la mig på deras soffa för att sedan åka hem med Niklas när han slutade vid 3.
Niklas kom och hämtade mig och jag va fortfarande lite skakis å tyckte inte att det va allt för kul att åka hem, men nu hade jag ju iaf han hemma med mig.
Sov som en stock hela natten och vaknade av att dörr klockan ringde, bra där ingen utanför dörren så det visade sig ju va nåt fel på den hahahahahahahaha Så jag hade vart hystrisk och grinat helt i onödan.

Idag e jag så sjukt glad för allas skull hihihihihihihihihihihihihi kommer bli en super helg det här...... pössssssss


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Men ursh va hemskt :S Joo jag skulle säkert kunna få sjukskrivning nån vecka förmin onda fot. Men är ja hemma bara nån vecka har ja inge jobb sen.. Isf vill ja ha långtidsjukskrivning, lr typ fram till två månader innan såman kan ta ut föräldrarledighet.. För har ja inge jobb har ja inge inkomst alls.. Så.

2008-03-10 @ 18:48:26
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0