Mys vecka

Söndagen har gått, den bestod av att träffa Annika och hennes söta bäbis, va där ett bra tag  och bara snackade skit riktigt trevligt!
Idag ska jag till blomsterlandet med malin, ska kolla lite på blommer å så :)
Veckan som kommer blir nog super mysig. Niklas är ledig imorn så då kan vi dona lite hemma å så. Sen på torsdag kommer syster och Flisan hit ska bli så mysig tatt få träffa min sötis igen, har saknat henne sjukt mycket! Hoppas bara hon är frisk nu när hon kommer så vi kan vara ute och busa !!
niklas är lång ledig i helgen, det e inte varje dag det händer så det ser jag fram emot :)

Nä nu lär jag fixa mig lite så jag å Malin kan åka sen :) Hoppas ni får en bra måndag för det ska jag försöka ha :)  kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0