Pizza bak :)

Ja nu e det Pizza bak som gäller, börjar tröttna på min tekakor nu :P
Idag har jag vart jätte duktig, pappa ringde i morse och frågade om jag ville hänga med han och tvätta bilarna jag svara direkt nej men ångrade mig sen när jag kom på hur vår bil såg ut.
Så då fick pappa ta min bil och åka till statoil, jag vågar ej sitta kvar där inne hehe. Bilen fick iaf en diamant tvätt hehe ;) det va den värd.
Sen åkte vi hem till pappa så jag kunde låna hans garage och tvätta inne i bilen.
Den blev så fin, bara blänker av den så grymt duktig jag va :)

Blev också en lunch hos far min, så skönt att äta med nån ibland så tråkigt att alltid äta lunch ensam annars.

Mmm nu börjar det dofta nybakt pizza här, lär nog gå in i köket och se efter om den e klar.
Sen blir det topmodel för hela slanten..
Ha en trevlig kväll  Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0