shoppat :)

i måndags va jag ute på shopping med Annika :) har ju inte allt för mycket att skryta med i garderoben så va tvungen att fylla på lite :p. Men nu va det bara jag som handlade mamma kläder för Annika ska ju bli smal vilken dag som helst ;) skulle va så kul om bäbis kunde ploppa ut nu hehe så hon kan berätta för mig hur det kändes :P

Idag har Niklas vart ledig så det va upp med tuppen och så började han och Ante måla våran källare, så nu e det inte långt kvar tills den e klar :) Själv donade jag med mat och bakade te kakor igen. :) börjar bli en jävel på att baka nu ja :P

Kvällen blir nog lugn, kanske kollar på nån film eller nåt, eller så kanske man myser ner i ett varmt bad eller nåt :) Vi får se...
Ha en bra kväll!! pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0