shopping

Idag blev en riktig shopping dag,.Va till köpis och inhandlade underkläder och lite saker på hemtex, sen vidare till oves och köpte matta mm.
När vi kom hem va jag så sjuk trött så jag va tvungen att vila en stund på soffan, tar på krafterna att shoppa ;)
När jag vaknade gjorde min underbara Niklas mat åt mig, det blev hemma gjord ost och skinksås med pasta
*jammmi*
Nu är Niklas på nå möte på jobbet och jag sitter och slöar i soffan. När han kommer hem blir det kanske mys med nån film :)

Imorn ska jag röjja lite hemma sen kanske åka en sväng till blomsterlandet igen för att köpa lite blommor till vardagsrummet :) dom har jätte fina vita krukor där som skulle passa till vårt v-rum.
Vill ju ha fint till flisan kommer på torsdag och tills våran påsk middag här på lördag :)

Nä nu ska jag titta lite tv tills Niklas kommer hem igen!!
Hare så bra Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0