Sluta klaga :p

Ja varför klagar jag egentligen... Jag har ju allt jag kan tänkas vela ha. En underbar man, mitt dröm hus, två små vavvor som är så söta. världens sötaste syster dotter, precis den inredningen jag vill ha i mitt hus, ska få växthus till sommaren :P, världens bästa vänner och familj som alltid ställer upp för mig och så klart det bästa!!!! BÄBIS i magen  som jag bara längtar tills jag får träffa :)) Sååå sluta klaga ibland Sofie ;)

Igår va vi mest och for runt, va bla på k-rauta, rusta, dollar store och sen va vi i Tobias lägenhet och hjälpte till.
Helt sjuk dom som bodde där innan sa att dom hade städat som galningar.... mmmm visst!!! Det va smutsigt där inne och mest smutsigt va dom viktigaste sakerna som bad rummet och köket resten skiter man väll i om man ändå ska rusta, men det va brunt skit i kylskåpet och toan luktade surt Usch för sånna som kan bo så där och det va en tjej dessutom Blääää!!!
När vi kom hem skulle vi köpt med oss mat från helt enkelt, men det fick bli tacos istället!
Kollade på idol tillsammans sen va det dags för Niklas att åka och jobba på hartan, och som vanligt så brukar jag inte kunna somna förns han kommer hem vid 3 men igår somnade jag som en stock i soffan, sååå skönt :)

Imorse vaknade jag av att bäbis buffade som en galning i magen, H*n ville nog inte sova längre så det va bara att stiga upp :P Så mysigt när man pratar och smeker magen och får ett svar med en buff, blir lika lycklig varje gång, skulle kunna ligga hela dagarna och känna å prata med bäbis :)
Nu sitter jag och dricker lite kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag, ut på en lång prommare känns inge vidare i det här skit vädret så det får bli inne aktiviteter idag. kvällen blir lugn Niklas ska jobba så jag kanske träffar Malin en sväng för hennes Jimmy ska också jobba :)
Ha en bra lördag allihopa Pösssssss


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Åh vi letar oxå hus, alt. radhus. Men allt rä ju så jäklans dyrt och utan fast anställning vart det genast svårtare med lån å allt.. Ursh. Du ska va lycklig :)

2008-03-02 @ 10:42:37
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: sofie

MMm riktigkt drygt e det... men jag har inte heller fast jobb bara mannen min. så vi fick lån på handels banken. där va det inga problem... prova där :)mmm vi fick ge 1,5 för vårt hus och vi har bytt all inredning hehe men det e ju rätt dyra hus i hagaström..

2008-03-02 @ 14:34:25
URL: http://sofieehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0