Strålande sol :)

Älskar vekrligen solen, finns inget bättre än att vakna och titta ut så lyser solen :) 
Idag har jag som vanligt inte allt för mycket planerat. Ska väll ut på en promenad med lilla Puma snart sen hem och in i duschen så dagen kan börja.
Funderar på att ringa mina vän Annika snart och kolla vad hon sysslar med, hon kanske till och med ligger på bb och föder hihihi.

Igår blev nästan min källare målad och klar bara dörrarna som behövs målas två omgångar till sen så ;)
Så skönt att få nåt klart, sen blir det resten av dörrarna på fredag.
Efter det e det ju faktiskt bara golvet och listerna i vardagsrummet kvar, sen e allt så gott som klart :)

Nä nu ska jag klä på mig lite för att gå ut med Pumin tror även hon vill ha på sig en liten tröjja idag när det e så kallt Burrrrrr!!!
Kraaaaaam



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vi har okså sol.. och snö:D

2008-03-05 @ 09:13:10
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: jessi

ja sol är härligt :) dock är det väldigt kallt här :/

2008-03-05 @ 09:18:16
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0