Tisdag

Igår va Niklas ledig å då passade vi på att mysa till det.
När jag väckt Niklas tog vi en promenad med doggsen, det va så skönt ute så vi bestämde oss för att sitta och dricka lite kaffe ute i solen. Satt och solade ett tag sen gick vi in och gjorde oss lite lunch, Kyckling filé med ris å sås blev det :)
Tvättade och städade ett tag efter maten, byta säng lakan e nog det skönaste som finns :)
Senare på dagen blev vi bjudna hem till Niklas mamma och pappa på lite god mat, Malin och jimmy va där och planerade inför fjällen resan  så det va trevligt  att få träffa dom  :) Hoppas verkligen jag är bra i ryggen så jag och Niklas också  kan följa med, inge vidare att åka dit och sitta å gnälla då kan jag lika bra stanna hemma!
Efter maten åkte vi hem, stannade till på eken och köpte lite chips och godis, fick ett mess av sandra att dom ville komma och hälsa på å det va ju självklart att vi ville. Alltid trevligt med besök :)
Vi tittade på filmen the eye, så där tyckte vi väll alla men inte helt kass :)

Nu är det tisdag, så skönt för niklas jobbar idag och imorn sen e han ledig igen tors fre :)
Idag ska jag nog bara ta det lugnt ska åka till mor och far och släppa ut Bonzo en sväng det är det ända dom e planerat idag.

Sätter in nån bild från i helgen och igår!
Hare så bra Kraaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0