tvätta och dona

Ja idag ska det tvättas och donas i detta hus. Skulle ha städat igår men blev aldrig nå med det :(
Niklas är ledig tors fre så det kan va skönt att ha det tråkiga gjort tills dess :)
Så drygt bara, våran dammsugare är från stenåldern så det e inte det lättaste att hitta en affär som har påsar som passar :/ och med min oflyt så hade jag ju självklart ingen mer  hemma :(

Igår va verkligen en slö dag gjorde typ ingenting kändes det som, hade ingen lust med nånting. Det här vädret gör det inte precis lättare man blir ju så sjukt less.

Nä nu ska jag bege mig till coop och kolla om dom har mina påsar här, men först ska jag kasta in en maskin :)
Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0