Underbar helg med Flisan!

Då va det slut på det roliga igen, Flisan åkte hem igår.
Hon och jag har lekt hela helgen, vi har badat, sminkat oss, ätit påsk godis, ja en massa saker har vi gjort.
Har haft en otroligt mysig helg! Det ända som vart drygt e all den här snön, va e det frågan om? och inte nog med det så e det svin kallt också. Nä snart e det bara två månader kvar tills bäbis kommer då ska det ju va sommar SÅÅÅÅÅÅ BORT MED SNÖN!!!!

Idag vaknade man iaf till solsken, nåt som e bra iaf.
niklas är ledig idag så idag är jag snäll och låter han få sova lite :P För sen ska vi städa och tvätta lite.

Nä nu ska jag väcka han... ha en bra dag!
Saknar dig min lilla Felicia, du är mosters bästa :)


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jaa precis har man otur tar det väll dygn.. :S Har två kompisar som ska få barn alldeles innan mej, så ja lär väll få höra en massa ja med. Ursh. Nä mer än barnvagnen så har ja inte köpt nått... Är ju inte dags förän i augusti så det känns inte så brottom än.. :) men kikat har man. men det är ju just det att vi tror ju att det blir en kille, så då handlar man ju till en pojk,så blir det säkert en tjej :P skulle va typiskt :)

2008-03-24 @ 10:06:48
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej min kära vän. Guuud vad ni har gjort om då. Men fint va det. Saknar dig jätte mycket love ya

2008-03-25 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0