underbara sol :)

Igår blev det städning och tvättning, jag va såååå duktig. På kvällen efter att Niklas slutat kom Malin och jimmy och hälsade på, då blev det lite hockey mys här hemma. Öpnade vårt paket med nya bordet igår kväll i en utav pauserna tror ni inte hela hörnet va trasigt. Jag som trodde det va tredje gången gilt denna gång men nej nej!!
Fan man blir så arg, Niklas ringde och skällde på dom i morse dom bara ja hur vill ni göra nu då? Ja självklart vill vi ha ett helt bord utav det vi beställt jävla pucko kärring. Vi skulle iaf få ett present kort på 600 kr snacka om snåla.
Aja kvällen blev lyckad endå alltid trevligt när Mallan och Jimmy e på besök.

Idag e det bara ett måste att promenara ute i solen, ska ringa Annika och höra om hon är sugen på lite frisk luft sen. Har ingen mobil hemma idag heller tråkigt att man kanske missar nåt trevligt sms :P Jag och niklas har lika telefoner så han tog med min till jobbet idag hehe.
Senare idag kommer lill flisan också eller blir nog ikväll, men så roligt vi ska ha! *längtar*

Nu ska jag göra mig i ordning så man e redo för dagen :p

Och Jenifer saknar dig jätte mycket, hoppas allt löser sig till det bästa! Telen bröts igår men ring så fort du får tillfälle :)

pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0