v 31

Då är man inne i v 31, känns på kroppen kan jag lova. Väger nu 65 kilo så då har jag gått upp 15 kilo sen inskrivningen i v 10. Nu vill jag helst inte gå upp så mycket mer ;) ska ju klara av att gå ner allt sen också :P eller låren och rumpan får jätte gärna stanna men resten bort!
Trodde aldrig att det skulle kännas så här att vara gravid, det är så underbar känsla, hade jag haft så här ont i ryggen utan att vara gravid hade jag avlidigt för länge sen.

Idag är det onsdag, undra vad man ska hitta på för nåt idag? Inge fint väder så en prommare  känns inge kul.
Städa gör jag ju jämt eller plockar undan iaf så det e inte kul det heller :(
Film kollar jag och Niklas på varje kväll och jag somnar jämt så film blir det inte.
Nä vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag, nu ska jag iaf dricka upp mitt te sen ut med doggsen en sväng sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)

hare så bra
Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0