V29

29 veckor har gått hoppas att det bara blir 11 veckor till, går otroligt segt nu måste jag säga..
Va hos barnmorskan idag och mätte den lilla igen...hihi har vuxit 3 cm sen sist :) även jag hade gått upp ennu mer i vikt :p men det hör väll till. Är nu uppe i 64 kilo och det e rätt mycket för lilla mig. Bäbis va 27 cm och hjärt ljuden lär så fina så :)
Dom ville tydligen att jag skulle va med i nån undersökning, skulle handla om att man har haft en normal graviditet och att man är förstföderska förstod inte så mycket hehe men hon skulle säga till när det började närma sig :)
Guuud vill bara att vårat hjärta ska titta ut nu :) funderar lite smått på att börja köpa in lite grejjer iaf så man inte står där utan när lillen kommer ut, tycker egentligen inte om att köpa grejjer innan men man måste ju faktiskt.
 
Idag har jag och Niklas städat lite, lagat god mat och slöat :) Behöver ju faktiskt inte alltid göra massa saker, ibland räcker det så bra med bara mys hemma.
Niklas ska iväg och jobba i kväll , då funderar jag på att göra lite mys här hemma och fortsätta läsa min nya bok, Stora boken om barn. Den e super för det står allt i den :)
 
Imorn jobbar Nirre på dan sen ska vi väll göra nåt kul på kvällen.
Nä nu lär jag lägga mig ett tag, den jädrans ryggen värker ju så jag dör :((

Ha en trevligt helg!! Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0