Fredag

Guuud va mysigt med helg, och min Nirre e ledig också.... :) Idag har jag vart och lekt med Flisan en sväng på morgonen vi va och hälsade på svärmor så Flisan fick träffa alla barnen:) Svärmor är dagmamma!
Sen nu är jag bara hemma funderar på att vila mig lite e rätt trött nu för tiden :P
Ikväll blir det bara mys hemma lite hockey å så inte för att jag tycker det e vidare kul men man lär väll offra sig ibland. annar är det ju jag som styr över dosan ;)
Imorn blir det upp med tuppen och hem till Malin för att fixa håret, både jag och Niklas måste klippas och jag ska få lite färg i jag med skönt skönt :)
Efter det blir det hem och göra i ordning sig för dopet. Det är mitt kusin barn Othilia som ska döpas.
Nä nu ska jag ta mig en stödis i soffan så jag är pigg när Niklas kommer hem.
Hoppas alla får en super helg Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0