Tillbaka :)

Ja då e det väll dags att skriva lite här igen då :) har haft ett litet uppehåll!
lite som har hänt.
Mindre än 3 veckor kvar till beräknad födsel, va hos barnmorskan igår allt såg bra ut och efter hon klämt och lyssnat på hjärtat så sa hon ja du den här bäbisen vill ut snart den.... Undra vad hon mena med det :P
Har känt lite konstiga känningar så snart borde det vara dags tycker jag.
Börjar blir en aningen nervös nu, bb väskan är packad och nu känns allting så verkliget helt plötsligt :)
Längtar så fruktansvärt tills den lille kommer!
Annars är det inte allt för mycket som hänt. lill Flisan är här och hälsar på nu med syster min, hon e ju bara fööör mysig den lilla tjejen :) Har donat lite i huset som vanligt.
I helgen blir det mys för Niklas är ledig, sen ska vi på dop på lördag och innan det så ska malin fixa mitt hår med färg och klippning innan bäbis kommer. Ska bli sp skönt att få klippa av mig mina slitna toppar :)
Nä nu ska jag bege mig till mamma och dom där Flisan är ska vi ut å leka lite tror jag...
Hare så bra pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0