Ett litet hej

Hej och go morron. Tänkte på en grej. De e rätt många dom läser min blog men ingen som säger hej :( de e lite tråkigt nån av er kan väll lämna en kommentar iaf skulle uppskattas blir roligare att skriva då :) Så säg hej för sjutton :))))

I dag har jag iaf en feber fri Nea och det är såååå skönt tyckte så synd om henne när hon inte mådde bra hon bara grät och gnällde stackarn :(( Men nu verkar hon må bra så det e super.
Idag skulle jag åka hem till Malin men får se hur det blir med det för elektrikern ska komma idag på dan och fixa lite med elen ute å så å då lär ju nån va hemma..

Nu har jag precis ätit mina hembakta tekakor och funderar om jag ska ringa till syster å tjata hit dom i helgen. Ja det ska jag!!!! Hörs sen pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0