Fredag

Ja äntligen helg :))
Idag började jag dagen med en pomenad, har inte vart ute på promenad på 4 dagar för lillen vart sjuk men nu så börjar det ordna upp sig. Minnea somnade skönt i vagnen sen fick hon sova ute en stund tills det va dags för lunch. Nea fick prova nån kalvgryta med grönsaker, hon tyckte så där om det heheh rynkade lite på näsan vid varje tugga men det gick i :)

senare idag kanske vi åker till stugan, Niklas föräldrar är där och Jimmy Malin å lille Neo dom ska mysa på lite glögg och god mat, eller god mat vet jag inte Sniglar!!!! Fy fasen va äckligt bara tanken på dom små slämmiga krypen gör mig illamående.. Men dom skulle göra lite fläskfilé åt mig och Mallan iaf, A får se om vi åker dit eller ej.

imorn blir det iaf julbord på axmarbrygga med Niklas släkt, mys mys det gör vi varje år :) Så har vi inte åkt till stugan ikväll så gör vi det imorn bitti för lite frukost..
Hoppas ni får en trevligt helg Pössss

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Fredag, visst är det skönt med helg! =)



Ha det så bra.

2008-11-28 @ 13:15:49
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0