Hallå

Go morron.
En trött Sofie sitter och försöker få i sig lite fil :( suck inge hungrig idag måste bero på det här skit piss vädret.
Igår va jag hos Malin hela eftermiddagen och hade trevligt med henne Neo och hennes vän Tessan. Vi pratade massor och drack massa kaffe :P När jag kom hem sen gjorde jag och Niklas lite kyckling wok sen så fick vi faktiskt besök av hans farbror och hans fru som ville se hur vi fått det i huset, sen fick lill skruttan en present av dom också en jätte söt typ jul klänning :) Så det tackar vi så mycket för!!! Idag vet jag inte vad jag ska hitta på får se senare... NU ska jag ge skrutten lite mat :) PÖss

Kommentarer
Postat av: madde

hehe! ja sånna där nakenfäll bilder tycker jag är mysiga! :)

2008-11-18 @ 19:13:40
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0