Hallå

helgen är över och jag är helt slut..
I lördags hade jag och Niklas mys kväll hemma med god mat och massa prat. I går så va vi ute igen på lite mera shopping blev nya gardiner till vardagsrummet två till gardinstänger och hehe det bästa, En ring! Kan förklara lite kort vi ska göra ett runt hål i väggen från köket och vardagsrummet hade velat öppna upp väggen där men blir bra med ett litet runt fönster med :) kOmmer bli sååå bra! :)   Idag börjar mitt nya liv iaf ,har haft sånna promblem med magkatarr och dum som jag är så fortsätter jag att äta stekt och dricka kaffe men nu är det slut med det , nu får det bli roibos te för hela slanten får se hur det går :P Jag som älskar kaffe! Igår låg jag hela kvällen och hade as ont i magen och mådde illa som en tok inge vidare lär jag säga! Nä nu är det skärpning!!!

Nu har jag ätit frukost och ska snart bege mig ut på en promenad tänkte jag sen vet jag inte vad jag och Nea ska hitta på. Pöss på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0