Härliga fredag :)

ja då är det äntligen helg igen!!! shit veckorna går så fort snart e det jul :))
Igår va vi ute på lite stor handling på maxi, älskar att stor handla man mår så bra av att ha hela köket fullt med godsaker :)
Köpte en tidning med massa jul tips också kan va bra eftersom vi blir här hemma i jul och inte bara vi utan typ alla hehe kul kul!!!
Idag ska jag ta och tvätta lite sen ta en promenad i trök vädret. Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på men nåt mys blir det :)
Funderar på att färga min utväxt också för jag ser hemsk ut vet inte om utväxten eller flinten efter amningen är värst?? Aja bra ser det inte ut iaf så nåt måste göras. Sen att det va bara typ två veckor sen jag gjorde dt sist det struntar jag i.

Nä vi hörs senare nu blir det kaffe!! Pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman ja fan sa snabbt tiden gar Jul det e ju helt sjukt men det e bra att det gar fort da kommer jag hem snart:) saknar dig puss puss

2008-11-14 @ 17:27:09
URL: http://thejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0