Lördag

Hej hej! Nu har vi precis ätit mina goooda tekakor och var ute på en promenad med bäbis å doggsen. Ska koka lite kaffe nu så man vaknar till lite sen ska Niklas iväg på hockey.
Efter det så ska vi faktiskt ut på lite shopping, vi ska byta alla fönterbrädorna,vita ska dom bli :) Sen ska vi en sväng på ikea och köpa en till barnstol så lilla sara och andra bäbisarna har nån stans att sitta när dom kommer hit.

Minnea har sovit ganska bra inatt vaknat kanske 5-6 gånger bara :) De e jag glad för!!
Senare har jag ingen arning om vad vi ska hitta på hade tänkt gått ut å ätit igår kanske kan ta det idag istället.
Synd att ingen kunde hämta min kära syster å hennes pluttar lite svårt för mig som har en egen plutt att ta med Fy skäms mamma för att du inte hämtade din dotter!!!! Saknar min Flisan så mycket hon är bara för go :)

Nä nu blir det kaffe.. Ha en super lördag :))) Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0