Måndag

ja då va helgen över. Har haft en riktigt mys helg. I fredags va vi hemma, Tobias och hans "vän" ;) kom en snabbis och hälsade påoch det va jätte trevligt sen kom även pappa och mamma en sväng vi kollade på idol och fredag hela veckan.
på lördag har jag och niklas inga planer men vid lunch ringde hans bror Jimmy och frågade om Niklas ville med påhockey och inte bara det utan sitta i logen och bli bjuden på mat och dryck inget man tackar nej till inte om man heter Niklas iaf ;) När Niklas åkte så kom Malin och lilla Neo hit å vi gick en kvälls promenad och gjorde lite mat här hemma Mys mys. Senare kom Niklas och Jimmy hem lite smått gladare än vanligt hehe. Blev en tidig kväll å det va skönt för lilla Nea va typ grinigaste i världen :P

Igår tog vi oss en morgon promenad till mor å far va där och fikade lite sen åkte Niklas och köpte ett till hål i väggen som han och pappa satte upp åååå det blev så bra så nu har jag ett till hål i väggen och ennu mer öppet till köket precis som jag vill ha det :)) Efter det blev det storstädning eftersom de blir lite dammigt efter att ha sågat ett stor hål i väggen. Medans jag och mamma städade åkte Niklas och hämtade pizza :) Är inte så mycket för pizza men då va det gott.
På kvällen blev  det lite tv sen somnade jag :)

Nu har jag precis duschat nea har sovit en sväng så nu ska jag göra mig lite lunch sen dra en sväng till Malin :) Hörs sen pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt in en bild på det nya hålet :)

2008-11-21 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0