Ny vecka!

Ja då va helgen över. Har haft en riktigt super mys helg.. :)
I lördags va vi till Malin Jimmy och lilla Neo vi kom dit vid två, vid tre tog vi en promenad runt sätra väldigt mysigt i solen eller den va på väg ner  men det va mysigt att gå där med våra lika vagnar haha. När vi kom hem igen tog killarna och hoppasde in i bastun medans jag och Malin tog en varm macka med te och mös med våra små sötisar och snackade lite skit.
SEn va det dags för mat å det fixade killarna jätte god fläskfilé med potatis gratäng å rödvinssås jammi!! Sen va vi bara hemma och pratade massor och mös bara :)

På söndan blev det en promenad till mor å far där farmor å farfar va,hälsade lite på dom sen gick vi hem igen. Va hemma hela dagen och fixade med lite vägg texter vi köpt va inte det lättaste att få upp på väggen. Men nu är det klart och jag är hur nöjd som helst :)
senare på kvällen tog vi en sv'äng till mor å far och blev bjudna på max , jag va inge vidare sugen så det blev en pommes för mig bara.  Sen blev det hem till ensam mamma söker :) sen sängen!!!

Nu är det måndag och vädret e rätt mysigt ute med snö och sol funderar på en promenad om ett tag sen kanske åka å hälsa på nån :) Nån som är sugen på besök hihihi
Minnéa sitter i sin babysitter å jollrar som bara den hehe så söt!!

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe så jag vaknar till Hoppas ni får en bra dag Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0