Sjukling

Hej på er! Sjukt trött e jag, min lilla älskling har vart uppe stora delarav natten pga sin täppta näsa.. Tycker så synd om henne när hon knappt kan äta för hon e så täppt och den där nos grejjen som man suger snor e ju bra men hon gillar den absolut inte....

Idag blir det bara hemma och mysa med Nea och suga snor snor snor :)) Den här snön då fasen är den bra för oki om det kommer lagom nån gång men så här e bara föööör mycket, blääää!!!!!

Imorn hoppas jag att min Nea är bra i näsan hon är faktiskt bättre idag än igår så hoppas!! Då ska jag iaf följa med Emma och madde till öppna förskolan och leka lite nu tvivlar jag på att Nea blir bra tills dess men hoppas kan man :)))
Iaf så va syster och dom här i helgen och det va suuuper mysigt vi va här och åt gott grillade ute på gården å så mm mysigt va det... Nä nu väntar mitt kaffe Hörs sen! Fasen måste blir bättre på att sätta in bilder e så fruktansvärt less på det för det blir fel varje gång jag gör det hehehehe. Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0