Stackars min tjej!

Morron eller snarare go middag för min del! Igår va vi och vaccinerade lill tjejen, hon va sååå duktig och sa inte ett pip. Växt hade hon också hela 66 cm lång och 8.3 kilo inte dåligt!
Iaf så efter det åkte jag och Nea till mamma på lite fika. När niklas slutade jobbet åkte jag och pappa hem till oss för pappa skulle hjälpa NIklas me hålet i väggen eller mest bara se så inte hela vägger trilla ner hihi... Niklas slutade vid 4 tre timmar senare hade jag ett fint h¨l i väggen hihi så nöjd ätter in en bild snart!

Efter allt jobb blev det hemma gjorda köttbullar i brunsås och potatis ala Sofie jammii!!!!

sen en tråkig grej Min Nea har fått hög feber av dom jädrans sprutorna, man kan ju få det men hon klarade sig sist så jag trodde hon skulle göra det den här gången med men icke. Stackarn har grinat hela natten inte ens tutten hjälpe och då e det illa :((( Va uppe och försökte vagga henne tills söms men inget hjäälpte. Imorse fick hon iaf en alvedon och nu har hon somnat en stund så hoppas hon är lite piggare när hon vaknar älsklingen min!!

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe å ja jag vet att jag skulle sluta men efter en natt som denna så behöver man vakna till lite. Hör sen Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0