Tjo!!

Morgon igen och inte som alla andra utan jag fick faktiskt sov morron ända till 8 Lyx!!!
Idag va vädret lite tråkigare dimma, men det ser ut som solen vill tränga sig igenom på nå vis :)

Igår när Niklas slutade begav vi oss till Engelbrekts för lite fyndande dom har nämligen utförsäljning. det va bra utplockat men vi lyckades hitta en jätte fin prydnads gran eller ja nåt liknande när vi ändå va på gång så gick vi till en annan inredningsaffär som låg lite längre ner på gatan där hittade vi några tomtar och lite sånt.

Efter vår lilla shopping tur åkte vi en sväng till Malin och Jimmy för att pussa lite på deras lilla Neo hade inte lika tur den här gången för nu sov han som en stock hela tiden vi va där :(( Typiskt!!
När jag hade pussat och sniffat klart på lillen åkte vi hem och gjorde en brak middag Stuvade makaroner och korv har man ju aldrig ätiti liksom :/ Men gott va det, sen blev det tv för hela slanten.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på såg imorse att jag hade bilen här iaf så nån tur får det bli undra bara vart. En promenad ska jag försöka ta också :))
Sen tycker jag familjen Akpinar ska ta och frakta sina arslen hit nån gång så vi kan bada lite tunna å så. Å jaaaa vi ska komma vi också nån gång!

Nä nu ska jag gå å koka lite kaffe!!! Erica Nyyyyybryygt kaffe ;)  HIHHi
Hare så bra så länge pössssss

Kommentarer
Postat av: erica

fixa nån som kommer och hämtar mig imorn så kommer erica + 2 :-)

2008-11-06 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0