Väntan

Ja det är precis vad jag sitter och gör nu, väntar på min Niklas som är och handlar lite. Håller på å dör av hunger här!!
Idag ska vi faktiskt äta frasvofflor inte det bästa och nyttigaste för magen men vafan de e ju gott som bara den.
Nea är i full gång här och sitter i hennes nya gåstol, ska bli kul när hon blir lite längre och faktiskt kan använda den. :)  Tror hon är lite bättre idag iaf Peppa peppa!!

Imorn hoppas jag snoret e borta så vi aknske kan ta oss till rusta en sväng :) Känner att jag behöver göra nåt har inte velat ta nån promenad heller när hon vart dålig.

Nä nu tycker jag att jag hör nåt hoppas det e mannen min med kassarna... Hörs sen Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0