go morron!!

Ja då va det onsdag igen då, veckorna går så sjukt fort. Känner att jag och Nea lär ta vara på dagarna för snart har det gått ett år till å hon ska gå på dagis :P hehe oki lite kryddat men det känns så ibland lill skrutten är snart ett halv år  shit!!!
Igår blev det ingen promend för mig Dåligt!!! men va hemma och donade lite så fick jag besök av en av mina kusiner som inte träffat Nea än, va jätte kul att träffa henne och höra hur hon mår å så senare så kom Sandra å Adde hem till oss jag och Sandra skulle vaxa benen å så men hade för korta hår för det så vi får vänta. Sandra hade även köpt med sig mina älsklingskakor från subway de e nå kakor med ljusachoklad klumpar å nötter i Mmm Jammi!!

Idag står det iaf minst en promenad på schemat, och den första får bli vid 8 om Na vill sova igen,´ nog hem till mamma en sväng på en kopp kaffe :) jag kommer bli super fit till sommaren så som jag går hihi, Nä nu väntar kaffe och den super goda kakan :)) Hörs sen Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0