Gooooo morrrrrron

ja då va det lördag igen då.
Igår blev det en liten mys kväll, När Niklas kom hem hade han iaf köpt min hår färg men i slingorna fanns det ingen sling hetta med å jag tycker det e lättast med sån om man ska göra på sig själv så det fick blir brunt i utväxten så får jag slinga idag. Niklas försvann ett tag där när han kom hem och när jag just undrat vart han tagit vägen kommer han ut med 3 röda rosor å ett jätte gulligt kort som det stod.

Tänker på er hela dagarna
Snart får vi längre dagar tillsammans
Älskar er mmm han e fö rgo min man å inte nog med det så fick jag ett kinder ägg också :P sen lite frukt och godis :)
Vi kommer från och med torsdag nästa vecka träffas mer på dagarna då han böjar sitt nya jobb och slutar 4 som alla andra, nu har han slutat 7 å e inte hemma förns halv 8 å det e inge vidare när man har en liten bäbis.

Idag ska vi iaf hem till mor å far på lite tacopaj å mys men först ska vi göra lite annat kul nu på dagen, åka till sara å Affe så Niklas får kolla deras nya hus, ner på stan en sväng, fixa mitt hår ja lite smått och gott :) ska även ge vår lilla sötis lite potatis idag igen så pappa Niklas också får se :)))) 

Nä nu ska jag fixa frulle sen fixa till mig lite Hörs sen pössssss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0