heeeeej

tisdag morgon och jag är allt ifrån utvilad :P
Min dotter tycker jag ska upp varje timme för att antingen mysa med henne eller ge mat, snacka om man e seg när man vaknar på morgonen. varje gång jag vaknar av att hon gnäller hoppas jag på att det är morgon och att jag fått sova mer en en timme men kollar på klockan och ser att jag inte fått gjort det !
Mina dagar består mest av långa promenader lite shopping och mys hemma. igår va vi hem till Malin och Jimmy som äntligen fått din lilla son Neo han föddes i Fredags och allt gick super :) Hur gulligt kommer det inte bli med lilla kusinerna Nea och Neo hihi sötnosar. När vi va där igår så va faktiskt lilla Neo vaken en stund och ingen blev gladare än jag för annars brukar det alltid va så dom små sover när man kommer på besök men vi hade tur igår.
Annars så har det inte hänt så mycket jo vi har fixat lite i vårt sovrum köpt nya säng å så hur fint som helst blev det.

Idag tänkte jag bege mig ut på en promenad till mor å far kanske, e ju inge vidare väder men bara det inte spö regnar så :) Sen skulel jag behöva städa lite här och kanske tvätta :)  Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0