Lång paus

Ja då skriver jag lite igen då, eller ska försöka ta mig lite tid om dagarna och skriva lite. vad gör man inte för sina vänner ;) Jemfa :P hehehe
Idag är det super tråkigt väder ute vill inte ut på promenad idag, me har bestämt att minst en gång om dagen ska vi ut! det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder :P

Igår va jag hos Annika på lite lunch sen åkte vi till Hille för att se på Saras hus som hon precis har köpt.. komer bli super bra det där huset stor och fint, klart det finns saker att göra på huset men hus är ett livs projekt. Vi har ju hela källaren kvara tt göra nåt med..
Efter våran lilla utflykt åkte jag hem och gjorde lite mat medans MInnéa satt å gunga i baby sittern sen blev det mys med idol gott te massa levande ljus å en filt i soffan. Pratade även med min jenifer i telen en lååång stund alltid lika kul!!! Saknar henne massor.

Undra vad jag ska hitta på för kul idag då Annika ville att jag skulle möta henne i stan men vet inte blir bara så shopping sugen, å jag har redan shoppat massor med kläder å saker till huset så det e shop stop! 
Aja nu ska jag iaf sätta in nån bild på hallen å Minnéas rum å självklart på minnéa Hoppas ni får en bra dag Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0