Lugn stund

Ja nu sover den lilla.
Anna och hennes lilla Filippa var här och hälsade på, Så söt hon är, hehe så roligt när bäbisar träffas. Det bara lyser i deras ögon när dom träffar en annan bäbis :)
Fick en jätte fin body och strumpor  med Bamse på :)  Minnéa kommer bli så fin i dom. Tack Anna och Filippa!!
Nu sitter jag här och har precis ätit lunch, korv å makaroner nån som har provat på det förr??? ;)  A det va gott iaf och nu sitter jag här och avnjuter en kopp kaffe.
Ska åka hem till mamma sen för att prova Neas dopklänning för hon döps nämligen den 11 oktober och hon ska ha min gammla klänning så det blir skojj :)
Nä nu ska jag passa på att dona lite här eftersom min lilla sover så sött i vagnen, Passade på att ta ett kort när lilla Filippa va här så det lägger jag in lite senare pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0