Pizza

Ja nu ska vi snart iväg till Jimmy och Malin och äta lite hemma gjord pizza mmmm så gott!!!  Nea sover en stund så vi ska åka så fort  vaknar. Idag har vi vart hemma och städat lite sen kom Niklas mor,far och bror hit på lite fika och fras vofflor..
Doggarna våra har fått följt med mamma min på spårning i regnet Gizmo hade vart super duktig men Puma vill helst inte vara ute i regnet  hehe Imorn är det en ny vecka och nya grejjer som står på schemat bla träna lite... magen har ju knappt en magmuskel kvar :/ så nu ska det bli ändring.
Sen shoppa lite inför dopet lär vi också göra ska ju ha lite fest här efter med vin öl å lite annat gott, sen skulle det ju inte sitta fel att få nåt fint att ta på sig.
Har några kansken i garderoben men skulle helst vela ha nåt annat än det. aja vi får se.
Idag frågat jag min kära syster om hon ville bli Neas gudmor och det ville hon jätte gärna så snart ska inte bara lillen döpas hon får världens bästa gudmor med :) 
Nä nu ska jag göra mig i ordning sen blir det PIZZZZAAAAA :) Ha en trevlig kväll pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0